Manisa Alaşehir Ulaştırma Taburu Askerlik Anı sneijder03  : Yazı alıntıdır. Merhabalar Arkadaşlar, ben acemi birliğimi orad...

Manisa Alaşehir Ulaştırma Taburu Askerlik Anı

Manisa Alaşehir Ulaştırma Taburu Askerlik Anı






sneijder03 : Yazı alıntıdır.





Merhabalar Arkadaşlar, ben acemi birliğimi orada yaptım. size kısaca bilgi vereyim. 

Öncelikle ne ilk teslim olun ne en son aralarda bir yerde olun, ayak işlerine adam seçerlerken ya en önden yada en arkadan gidenleri alırlar. manga başı kesinlikle olmayın orada ne olduğunu öğrenirsiniz. 
askeri birlik olarak ne çok güzel ne çok kötü bir yer ama eğitimleri çok sıkı disiplin her zaman ön planda. teslim olduktan 30 gün sonra yemin töreniniz olacak. 
traş takımınızı ve kişisel temizlik malzemelerinizi dışarıdan alın içerde satılıyor ama 1 saat sıra beklemeniz gerekir. 
daha sonra sivil eşofman takımınızı götürün çok rahat bir şekilde içerde kullanabilirsiniz. ankesörlü telefon bol ama kart ı dışardan alın çünkü ilk 3-4 gün kantine gidemessiniz aynı şekilde sigaranızı da yanınıza 3-4 gün yetecek kadar alın. onun dışında atm olarak sadece akbank var birde postane var ama ben hiç açık olduğunu görmedim. yanınıza sivil mont pantolon götürmeyin sadece üzerinizdekiler yeter ben 75 gün kaldım sadece 1 defa çarşıya çıktım  sadece ben değil hepimiz  

ulaşım içinde kesinlikle manisa ya gitmeyin ya izmire gidin yada salihliye oralardan her 30 dk da bir araba var.

kalk 5 30 hatta ilk günler 5 de bile kalkabilirsiniz. orada iştima manyağı olacaksınız buna hazırlanın  

sabah 7 30 da eğitim alanında olacaksınız tabi eğitim alnına ulaşmak için 2km lik bir yolu uygun adımda marş söyleyerek yürümek zorundasınız  

yemekleri özel şirket yapıyor yemekler güzel hatta çok güzel yemek konusunda sıkıntınız kesinlikle olmaz. banyolarda biraz sorun olabilir ama o kadar abartılacak kadar sorun yaşamazsınız.

dağıtım yerlerinize gelince en kötü tarafı bu %70 doğuya düşüyor. 















Ziyaretiniz için teşekkürler...Yorumlarınızı bekliyoruz...

2 yorum:

  1. 97/3A olarak ulaştırma 4. bölük ( VİETNAM)'da yaptım.ilk günden son güne kadar ızdırap oldular.45 günüm nasıl geçti anlamadım sürekli iş buluyorlar iş bulamasalar bile ağustos sıcağında güneşin altında bayıltana kadar bekletiyorlardı.sıcak havalarda gidecekler için yazın üzüm bağlarına su verdiklerinden alayın suyunu kesiyorlar yani eğitim alanından geldikten sonra o kuraklıkta bi su içeyim el yüz yıkayayım derken suyun akmadığını görünce bayılırdık.sabah kalk genelde 5.45 6.00 da taburda toplayıp saat 7 ye kadar yemek için bekletirler mıntıka yaptırırlar. tuvalete sabah girdiniz girdiniz gün boyunca kilitler kadro askerler akşam yemeğinden sonra açar onada keyfine göre sokmaz bazen bölük çavuşu . sıracılık var derler devrecilikde yaparlar kadroyu ustayı kızdırdığınızda acayip şekilde puştluk yaparlar her zaman uzmanından albayına kadar pamuk gibi adamlardır ustalar ezer komutanım çektirir.Bölüğün karşısında yemekhane,mescid,kantin vardır.kantinde yicek içicek tuhafiye konusunda herşey mevcut ve ucuzdur. playstation ,buz hokeyi, bilardo , langırt , televizyon gibi sosyal aktivitelerde mevcuttur. eğitim alanına gitmek için biraz yürümeniz gerekiyor yaklaşık 2 km civarında 20dk sürüyor. Uygun adım komutu verilip yürümezseniz bu yol sürünerek yazın sıcağın altında yada kışın yağmurda çamurda 2.5 , 3 saat kadarda sürebiliyor. Ceza yemeyin söylenen emirleri yerine getirin kendinize kıl kaptırtmayın çok uğraşırlar geceniz gündüzünüz zehir olur. sabah akşam marş söylemekten ve susuzluk yüzünden sesiniz 25 gün boyunca kısık kalacak :D ve son olarak Astsubay Sercan Korkut'un karşısına salakça sorular ve haksız bir olaydan çıkmayın yada çıkın siz bilirsiniz. cuma azizoğlu diye bir göt vardı eğitim çavuşu artist bir düdük çök bir düdük kalk diye kendini bir bok zanneden ağlayıp zırlayan dediğini yaptırmaya çalışan ama yaptıramayan çök kalk çök kalk ayak bırakmazdı ibine bölük çavuşu emin memiş uyuz olduğuna tuvaleti diş fırçasıyla temizletirdi çarpılmayın uyanık olun yırtmaya bakın 21 gün birde 45 gün eğitim var ben 45 kaldım kalmaz olaydım renk körüyüm deyin 21 günde siktir olup gidin haydi sağlıcakla

    YanıtlaSil
  2. Telefon götürsek kulanırmıyız kamerasız

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.